شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۸:۵۶:۳۵

صنایع دریایی نیازمند برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت

باشگاه خبری فراساحل: مشاور عالی اتحادیه مالکین کشتی افق پیش روی صنعت دریایی مثبت ارزیابی نمود و گفت: نیازمند برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت در صنایع دریایی هستیم. یکشنبه 30 خرداد 95 انجمن مهندسی دریایی ایران و موسسه رده بندی ایرانیان با برگزاری مراسم افطاری در ساختمان سازمان صنایع دریایی میزبان مدیران و نمایندگان اعضای حقوقی، متخصصان و پیشکسوتان صنعت دریایی کشور بود.

به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، در حاشیه این مراسم بیژن خصوصی مشاور عالی اتحادیه مالکین کشتی افق پیش روی صنعت دریایی مثبت ارزیابی نمود و گفت: نیازمند برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت در صنایع دریایی هستیم. وی برای حل مشکلات و مسائلی که صنایع دریایی با آنها دست بگریبان است،  همکاری کشتی سازان ایرانی با خارجی های مانند سنگاپور ...، گرفتن امتیازات مثبت از دولت در ممنوع کردن ساخت کشتی در خارج کشور و همکاری ارزی دولت با کشتی سازان را راهگشا دانست.

بیژن خصوصی در خصوص مسائل و مشکلات قابل طرح در هجدهمین همایش صنایع دریایی، دعوت از تمام کشتی سازان داخلی و خارجی، ارائه آخرین دستاوردهای بروز جهانی در بخش دریا را به عنوان پیشنهاد اعلام کردند. مشاور عالی اتحادیه مالکین کشتی فعالیت خبری پایگاه خبری دریایی ایران را مثبت ارزیابی و لازم دید اطلاعات روز دنیا در این رسانه هم انعکاس داده شود.



  کد خبر : 1876
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :